Monday, November 15, 2010

GREEN APPLE DIET TEA

20 SACHET RM 118.00
DCL GREEN APPLE DIET TEA

formulasi serat epal, teh hijau dan aloe vera yang membantu mengawal dan mengurangkan berat badan.

Antara fungsi utama

sebagai agen pemotong lemak didalam badan dan pelawasan selain dari membantu membetulkan peredaran darah, anti penuaan serta melindungi organ-organ penting daripada toksin.

epal hijau  READ MORE ABOUT THE BENEFITS OF GREEN APPLE
Khasiat epal hijau sudah diketahui ramai dalam membantu penghadaman dan penurunan berat badan. Ia membantu mengurangkan kandungan kolesterol dalam badan. Kajian menunjukkan, epal mengandungi elemen kesihatan phytonutrient yang boleh melambatkan pengoksidaan kolesterol yang tidak baik iaitu satu proses yang berperanan dalam pertumbuhan penyakit jantung.

 Aloe vera   READ MORE ABOUT THE BENEFITS OF ALOE VERA
Aloe vera berfungsi membersihkan dinding-dinding bahagian dalam perut dan mengimbangi asid perut. Seterusnya ia juga membantu memperbaiki sistem penghadaman agar dapat menyerap zat-zat makanan dengan lebih berkesan.

Teh hijau   READ MORE ABOUT THE BENEFITS OF GREEN TEA
secara semulajadi diperkaya dengan vitamin B, C, E dan K serta mineral yang baik untuk sistem tubuh. Pengambilan teh juga boleh meningkatkan lagi tenaga pada tubuh seseorang dalam melawan penyakit dan meredakan panas badan.

Antara kandungan khasiat teh hijau adalah:
- Membantu mengawal tekanan darah tinggi
- Membantu mengawal paras gula darah
- Membantu dalam sesetengah penyakit barah
- Menguatkan sistem imun
- Menurunkan aras kolesterol
- Menggalakkan pembakaran lemak

Cara pengambilan :  bancuh satu sachet dalam air suam ataupun air sejuk  sukatan satu cawan.  Waktu untuk minum adalah diwaktu pagi sebelum sarapan atau selepas sarapan

PAKEJ WANITA BERKARISMA

BIDADARI
GREEN APPLE DIET TEA
NU AGE COLLAGEN

No comments:

Post a Comment