Thursday, January 27, 2011

TESTIMONI

TESTIMONI ADMIN..

Saya sebenarnya pada awalnya tak mudah percaya produk kesihatan... tapi saya cuba juga bermacam-macam tapi selalunya yang di syorkan oleh kawan-kawan... sebab saya ada masalah...saya TAK PERIOD....jarang-jarang sangat...sejak remaja lagi.... tapi yelah...dari remaja hingga sekarang sibuk menjaga orang tua saya yang tak berapa sihat, tak ada masa peduli dengan diri sendiri...tapi bila dah berumahtangga...mestilah nak berkeluarga...jadi mulalah mencari produk-produk...yelah ikhtiar...ingat nak cuba dulu...cuba itu cuba ini tak ada rasa berbeza pun badan...mudarat lagi adalah...panas badan..keluar bisul...jadi saya serik...hinggalah saya dipujuk untuk mencuba BIDADARI . mula-mula malas juga...tapi niat nak tolong sedara berniaga..okay lah...mana tau...maka saya cuba...belum habis sebotol PERIOD saya turun...wah macam tak percaya... period keluar normal...(saya jarang normal) dan...bulan kedua saya ada simptom- simpton pregnant..tapi malang...tak lekat... tapi sehingga sekarang saya masih teruskan, masih amalkan walaupun Allah belum nak bagi rezeki pada saya...period saya sudah normal..macam orang lain... di samping tu saya juga amalkan NUAGE dan kulit saya semakin lembut...luka-luka dan parut juga semakin cerah dan hilang....Insya Allah.... cubalah kalau tak serasi kita cuba yang lain... sebab saya ingat kata-kata kakaka yang perkenalkan saya dengan BIDADARI dan NUAGE ni..kita bukan nak berniaga sangat yang lebih kita nak bantu orang...ada produk yang baik kita mesti bantu...dan Alhamdullilah...ramai yang saya dah perkenalkan dengan BIDADARI dan NUAGE sudah mengandung, botol pertama tu...saya je belum ada rezeki tapi tak apelah...sekurang-kurangnya saya gembira mereka dapat menimang cahaya mata

Puan Lin - JB - anak pertama umur 11 tahun sudah bersalin anak kedua bulan 12 yang lalu,
Puan Hana - Shah Alam menanti 2 tahun akan bersalin bulan ini
Puan Ina - JB-menanti 3 tahun, sedang mengandung selepas habis botol pertama

Puan Siti- Pengamal NUAGE  semasa dalam pantang Caesarean- luka cepat sembuh, migrain hilang

jadi Insya Allah...cubalah kalau berminat boleh hubungi saya kalau nak dengar suara nak bertanya lebih lanjut... saya akan cuba membantu... 

No comments:

Post a Comment